niedziela, 2 czerwca 2013

Rozdz . 1 ''Up and Down'' cz. 2

Hymm ... w poprzednim poście za mało napisałam :( . Więc macie dzisiaj kolejny rozdział . Miłego czytania !

                                             
                                                      Rozdz . 1 '' Początek Imprezki '' cz.2
       
        * Hye In *

                  Zebraliśmy się i wyszliśmy . Postanowiliśmy iść na pieszo , ponieważ było w miarę blisko . Po 10 min byliśmy na miejscu , dawno u niej nie byliśmy . Mówiła , że mają remont jestem ciekawa czego bo jak kiedyś u niej byłam wszyściutko było w porządku . Weszliśmy , od razu się na mnie rzuciła . Przywitała się z resztą ludu , dopiero teraz zauważyłam zmianę w tym pomieszczeniu OO.
- WoW co tu się stało ?!! - krzyknęłam i prawie rzygnęłam tęczą . Kiedyś to był salon a teraz to jakby kawiarenka .
- To właśnie chciałam wam pokazać . Rodzice postanowili założyć kawiarenkę więc im pomogłam w urządzeniu jej . - promiennie się uśmiechnęła , wszyscy byli zaskoczeni . Do pomieszczenia weszli właściciele  , a zgraja zaczęła wykrzykiwać gratulacje . Państwo Kang uśmiechnęli się miło i podziękowali .
- Mam nadzieje , że będziecie czasem wpadać . - powiedziała mama mojej zajebistej przyjaciółki .
- Oczywiście , tak się państwo napracowaliście , że nie mogę uwierzyć . - powiedział cięgle wstrząśnięty Minho . A Onew pisnął widząc na karcie dań kurczaki , co skutkowało niepochamowanym śmiechem u każdego .
- Mam pomysł ... - odezwał się Key . - może to uczcimy . Zrobimy imprezkę na początek kariery lokalu .
- Jesteśmy za starzy ... po za tym nie chcę od razu po skończeniu remontu znowu go odbudowywać , po waszej imprezce . - powiedział zabawnym tonem pan Kang , i wszyscy zaczęli się śmiać .
- Możecie tą imprezkę zrobić u was . - ta pani miała dobry pomysł .

                   Wszyscy się z nią zgodzili , pożegnaliśmy się i zaczęliśmy przygotowania . Na początku najważniejsze , ALKOHOL !! Hehehe ... wyładowani torbami wróciliśmy do domu . Porozstawialiśmy je w kuchni i każdy poszedł po jakieś przekąski i soki . Gdy wszystko było gotowe , nasz Dino zaczął polewać . Oj będzie się działo !! XD

                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz