środa, 21 sierpnia 2013

One-Shot " Kiss " ;) cz . 1

Przepraszam za moją nieobecność ! >.<

Na razie wstrzymam się z pierwszym rozdziałem "Amnezji " , mam go już napisanego ale postanowiłam troszkę zaczekać z opublikowaniem go tutaj . Macie tutaj wytwór mojej wyobraźni
( i trochę moich rysunków) , który powstał w mojej głowie podczas snu :D Tak to jest mój sen ! :P Zapraszam do czytania :> A zapomniałabym jeśli chodzi o opowiadanie yaoi mam je w planach , spokojnie po kolei :D Ok czytać !



           


" Kiss "

* Agata *

                W Tokio jestem już z 2 tygodnie , przyleciałam tu z moimi kuzynkami . Najstarszą Magdą i młodszą Natalią , właśnie się zbieramy na koncert SHINee , wykupiłyśmy go jeszcze gdy byłyśmy w Polsce . Jejć strasznie się cieszę , jest strasznie dużo ludzi , trudno się dziwić w końcu to SHINee !! Mamy miejsca zaraz przy scenie , chyba trzeci rząd . To miejsce jest ogromne , światła , scena i widownia o jezuniu . Wyszli na scenę , żeby się przywitać z fanami i po kilku minutach wrócić się przygotować do występu .

* Taemin *

                 Moja stylistka wybrała mi już ubrania , poszedłem do przebieralni i szybko włożyłem to co mi przyszykowała . Gdy wyszedłem reszta była też już gotowa , przyszedł do nas menager . Powiedział , że trzyma za nas kciuki i mam dać z siebie wszystko , po tych słowach poprosił mnie o rozmowę w cztery oczy . O co może chodzić ? O_o
- Tak , słucham ?
- Taemin jesteś już dorosły , więc pomyślałem , że trzeba zrobić jakiś przełom i wpadłem na pomysł . - Mówił to jakoś dziwnie machając rękami , co żona mu znowu nie dała ?! Heheh żarcik :)
- Jaki ? - Jezu już sie boję , daj mi siłę ! >_<
- Gdy będziecie wybierać po jednej noonie z widowni , to żebyś którąś z nich pocałował . - Powiedział i wbił wzrok w podłogę .
- No okey , zrobię to . - spojrzał na mnie z radochą na gębie .
- Tylko zrób to tak , żeby wyglądało to na twój wybór , że sam na to wpadłeś . - Wyszedł . Pobiegłem do reszty i od razu weszliśmy na scenę . Od razu moje uszy uderzyły głośne piski i okrzyki fanów , zaczęliśmy od " Breaking News " , po kilku piosenkach zastało na tylko "Boys Mett U" , ale wstrzymaliśmy się z za śpiewaniem tej piosenki .
- Teraz mamy dla was taki bonus . - powiedział Key , a wszyscy na widowni zapiszczeli .
- Będziemy wybierać osoby z widowni , by weszły tutaj do nas na scenę . - lider mówiąc to machnął ręką pokazując całą ową scenę .
- Wybrane osoby będą odpowiadać na różne pytania , nawet te najdziwniejsze . - po słowach Minho widownia szalała , nie zapomniałem o tym co miałem zrobić .
- Każdy z nas wybierze jedną osobę .- dopowiedział się Jonghyun . Fanki piszczały jak pojebane , heheh ... - Jesteście gotowi ?!!! - krzyknąłem i do uszu całej grupy dotarło wielkie "TAK!!" . Pierwszy wybierał Onew zadaliśmy jej kilka pytań potem na pożegnanie po przytulaliśmy , ja wybierałem ostatni . Żeby się rozejrzeć przeszedłem się po scenie , w grupie ciemnowłosych dziewczyn mignęła mi czerwona czupryna .

*Agata*

            Spojrzałam na moje buty , jeśli minie nie wybierze nie będę płakać . Uniosłam głowę i zobaczyłam Taemina wyciągającego dłoń w moją stronę  myślałam , że umrę . Podeszłam bliżej i złapałam go za rękę , a on mnie wciągnął na scenę . Przywitałam się z resztą zespołu i zaczęli mnie pytać .
- Dobra no to standardowo . Jak masz na imię ? - zapytał mnie Onew , każdy z chłopców zadawał dwa pytania .
- Agata . - powiedziała a wszyscy spojrzeli zdziwieni w moją stronę .
- Dość niezwykłe imię , a skąd jesteś ?
- Z Polski .- wszyscy zrobili "uuuu'' i ''WoW'' , zachichotałam cicho .
- Ile masz lat ? - Jonghyun wydawał się być bardzo zainteresowany moim wiekiem .
- A na ile wyglądam ? Zgadujcie . - wyszczerzyłam się i usłyszałam jak dyskutują na ten temat , zabawnie to wyglądało . Po chwili wrócili się do mnie z nie zwykle śmiesznymi wyrazami twarzy .
- Lud zrobił naradę i przypuszcza , że masz 17 lat . - powiedział trochę skołowany Dino . Byłam w szoku , nie postarzajcie mnie tak ! >.<
- Na serio ? Tak staro wyglądam ? - zaczęłam przyglądać sie sb , wywołując przy tym śmiech wszystkich zgromadzonych . - Nie prawda :'( - odpowiedziałam robiąc słodką i zarówno smutną minkę . Chłopcy pisnęli widząc to i mówiąc mi , że jestem przesłodka . Zaczerwieniłam się i złapałam za policzki .
- Jejciu spójrzcie jaka słodka mordka . - powiedział Minho pokazując ręką w moją stronę . I powtórzyli pytanie .
- Za rok będę legalna !!! Czyli teraz mam 14 lat . - powiedziałam , a oni szczęka w dół . Minho złapał się za głowę a Jonghyun zaliczył facepalma . Po kilku minutach skończyli mnie pytać i zaczęłam się z nimi po kolei żegnać . Taemin był ostatni , dzięki moim szpilką nie musiał się do mnie zbytnio schylać :) . Mocno mnie przytulił i obrócił nas tak , że staliśmy tyłem do reszty zespołu . Odsunęłam troszkę głowę od jego klatki piersiowej , żeby spojrzeć na jego cudną twarz .

*Taemin*

              Piękne , wielkie zielone oczy , ahh ... słodki , zadarty nosek i pełne różowe usteczka do tego prosta grzywka i lśniące czerwone włosy - przepiękna . Pogłaskałem jej policzek dłonią , zarumieniła się i lekko uśmiechnęła , przybliżyłem twarz bliżej i spojrzałem w jej oczy , które błyszczały jak gwiazdki na niebie .
Przesłodka ...
Położyłem moją dłoń na jej policzku , spuściła wzrok na swoje buty , czekałem aż spojrzy na mnie , położyłem drugą rękę na jej prawej łopatce .

* Agata *

               Nie pewnie podniosłam głowę , był tak blisko , spojrzałam mu w oczy . Złapałam jego dłoń , która była na moim policzku , sunęłam wzrok na jego usta ... Czego się tak bałam ? Przecież to się więcej nie powtórzy , żyje się raz i raz można przeżyć taką chwilę , która będzie wieczna na zawsze . Zbliżył się .

Uśmiechnął i musnął moje usta swoimi wargami , odwzajemniłam . Przyciągnął mnie bliżej , pocałunki były delikatne ale śmiałe , położyłam ręce na jego klatce piersiowej , było mi bardzo ciepło i jego serce biło tak szybko moje z resztą też . Położyłam mu rękę na szyi i lekko zaczęłam go drapać pazurkami . Uśmiechnął się i cmoknął w policzek , przyciągnęłam go bliżej i pocałowałam , nic się dla mnie nie liczyło ... tylko on . Więcej go nie zobaczę , nie dotknę i nie pocałuję ... Życie jest okropne , w tej chwili chcę żeby czas stanął w miejscu . Przejechałam językiem po jego dolnej wardze , rozchylił usta i pogłębił pocałunek . Myśląc o tym , że więcej nie poczuje jego warg na swoich wargach , zacisnęłam rękę na jego włosach mocno go przytulając .

* Taemin *

                  Całując ją poczułem coś dziwnego , innego , uczucie tego , że nie chce jej puścić , żeby tutaj została , została ... ze mną . Oderwaliśmy się od siebie , żeby nabrać powietrza . Przyłożyła usta do mojego ucha i szepnęła .
- Nie idź , nie przestawaj nie ... odchodź . - spojrzała mi w oczy , jej piękne zielone oczy zaszły łzami . Delikatne się uśmiechnąłem i cmoknąłem jej usta , odpowiadając " Nie zamierzam ... " Zamknęła oczy pozwalając , by po jej policzkach spłynęły łzy , delikatnie ją pocałowałem i przytuliłem . Włożyłem do jej kieszeni małą karteczkę , pocałowała mnie , odwzajemniłem . Po chwili odsunęła się i zapłakana spojrzała na mnie .
- Muszę już iść ... - jeszcze bardziej się popłakała , zakuło mnie w sercu . Podszedłem i jeszcze raz ją pocałowałem , miałem ochotę płakać , więcej jej nie zobaczę . Na koniec przytuliłem ją , co ja zrobiłem . Odsunęła się i cmoknęła mnie w policzek , mówiąc " Do zobaczenia ... " i ruszyła w stronę widowni . Gdy odeszła w moje uszy uderzyły piski i krzyki .

*Agata *

               Ostatni raz chcę go zobaczyć , odwróciłam się dalej stał patrząc na mnie , tak jak ja płakał . Pomachałam mu i się uśmiechnęłam , zrobił to samo . Schodząc ze sceny dotknęłam kieszeni , była tam jakaś kartka , wyjęłam ją i zobaczyłam na niej jakieś cyfry . Uśmiechnęłam sie , to jego numer telefonu . Spojrzałam w stronę sceny , wytarł łzy i ruszył za resztą zespołu , a ja do domu . Gdybym tam została , ciągle bym płakała i robiła sobie nadzieje , że na mnie spojrzy . Wchodząc do pokoju postanowiłam , iść się umyć i spać . Jeśli miałabym dzwonić do zrobię to jutro , dzisiaj za wiele się wydarzyło .

C.D.N

Mam nadzieje , że się wam podobało :) Pozdrawiam wszystkich ! :*** I dziękuję za tyle wyświetleń !!!!! Kocham was !! <3 <3 <3 <3










3 komentarze: