sobota, 22 czerwca 2013

Rozdz 7 . '' Up and Down ''

Przepraszam , że nic nie dodawałam ale byłam na wycieczce i nie miałam kiedy  napisać >.< . Już wracam , oto nowy rozdział . :D

               
         Rozdz 7 . '' Coś jest nie tak !!? O_o ''

* Hye In *

                Zbliżył swoje usta do moich , delikatnie przygryzł moją dolną wargę , nie wiedziałam na czym się skupić , na pocałunku czy na jego ręce badającej moją talię . Przyciągnęłam go bliżej , powoli wkradałam się językiem do jego ust . Przerwał nasz pocałunek , teraz badał moją szyję i obojczyk ... Ejj ... O.o ?! Coś jest tu nie tak !!? O.o JA W BIELIŹNIE A TEN W UBRANY GRR ... !!! >.<

                Szarpnęłam go za włosy ...
- Tak nie będzie stary ! - spojrzał się na mnie zdziwiony , przewróciłam go na plecy i wdrapałam się na niego . Ugryzłam go w szyję , zostawiając malinkę . Wkradłam się rękoma pod jego koszulkę , mrr ... jaki brzuszek *_* . Podwinęłam ją po żebra , jeździłam palcem od jego żeber po pasek spodni . Spojrzałam  mu w oczy i kusząco przygryzłam wargę , zamruczał i przejechał ręką po moim udzie . Pociągnęłam go za szmatę do pozycji siedzącej , ściągnął ją wylądowała na klamce od łazenkowych drzwi . Przejechałam językiem od jego szczęki do obojczyka , na którym się zassałam . Pchnęłam go na poduszki , całowałam go po brzuszku schodząc co raz niżej . Językiem odpięłam klamrę od paska , rozporek zębami , lekko je zsunęłam i na NIM usiadłam . Złączyłam nasze usta w namiętnym pocałunku , złapał mnie za pośladek i zaczął nim poruszać . Wpadłam w rytm , złapałam go za rękę i złączyłam nasze palce . Odczepiłam się od niego , wyprostowałam się i przeczesałam włosy do tyłu odchylając głowę . Było mi strasznie gorąco , złapał mnie za ręce i delikatnie położył , wisząc nade mną patrzył mi żywo w oczy , błyszczały .
- Mogęęee ... - zapytał robiąc cudowną , smutną minkę pokazując na stanik . Mimowolnie zachichotałam i pokiwałam głową .

                Pocałował mnie w obojczyk , wędrując rączkami do zapięcia , zjechał ustami niżej . Pieścił językiem moje piersi mrr ... zamruczałam , odpiął mi stanik i położył go na nocnej szafce . Pisnęłam gdy przygryzł mojego sutka , a następnie sie na nim zassał . Nie mogłam powstrzymać się od wygięcia klatki do przodu . Już dobierał sie do moich majtek ... o nie ! >.<
- A ty gdzie z tymi łapkami !? - spojrzał na mnie zdziwiony ... heheheh XD . Złapałam go za kieszenie i pociągnełam trochę w dół .
- Spodnie w kąt !! - ten wstał zameldował się i je zdjął . Ulala ... nie tylko ja się zajebiście bawię !! XD Wrócił do mnie , położył moje nogi na swoich biodrach .
- Teraz mogę ... ? - kiwnęłam głową , całował mnie po brzuszku , zchodząc ustami niżej ściągał ostatnią część mojej odzieży . Zsunął mi je i rzucił na podłogę , rozchylił lekko moje nogi . Zacisnęłam ręcę na kołdrze , gdy zaczął całować moją muszelkę . Piszczałam , kiedy włożył język głębiej , następnie zastępując go palcem . Ale mi gorąco *o* ! Poruszając palcem wrócił do całowania mojej szyji , jęczałam mu w ucho . Wyjął palec , złapał mnie za rękę i pocałował .
     
                Złapałam go za pasek bokserek i ściągnęłam je do kolan . Rozchyliłam bardziej nogi , uśmiechnął się łobuzarsko i położył się na mnie . Całowaliśmy się przez kilka minut , przez ten czas nałożyłam mu gumkę , w końcu się odczepił i spojrzał na mnie wzrokiem pt . '' Mam to zrobić ? ''
- Chodź ... - złapałam go za rękę i przyciągnęłam bliżej . Delikatnie wszedł we mnie i powoli zaczął się poruszać , jęczałam z rozkoszy .
-Kai ... - powiedziałam z trudem łapiąc oddech . - przyśpiesz . - spojrzał na mnie , pocałował w czoło
- Na pewno ? - kiwnęłam głową , co boi sie ?! O.o
Zrobił to o co poprosiłam krzyknęłam , kiedy szarpnął mnie za włosy . Szeptałam jego imię , jęczałam mu w ucho do tego sama zaczęłm poruszać biodrami . Jeszcze kilka takich pchnięć i dojdę O.o ! Zamgliły mi się oczy , przez ten wykurwisty orgazm podrapał go po plecach . Po chwili również doszedł , zwolinił tempo .

               Wyszedł ze mnie położył się obok , dyszał z trudem łapiąc oddech , ja to samo .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz